Реклама |
|
|
|
Меню сайту |
|
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
31.01.2025, 18:59 |
Пряма шліфувальна машина
Пряма шліфувальна машина Ще один різновид інструментів, конструктивно споріднених з УШМ – прямі шліфувальні машини. Як і кутові, їх можна використовувати не тільки для шліфування і зачистки, але і для відрізання заготовок. Оснащенням служать спеціальні абразивні камені на металевому стрижні (діаметр хвостовика 6 мм), що затискають в цангові патрони. Існують і інші різновиди оснащення (відрізні міні-диски, м'які шліфувальні диски з наждакового паперу, фрези і т.п.) Ще одна назва прямоїшліфовальної машин - зачисна. За своїм призначенням прямі шліфувальні машини конкурують з бор-машинами (граверами). По суті, це один і той самий інструмент, але різного класу. При однаковій частоті обертання і майже однаковому за діаметром оснащенні, інструменти ефективно виконують різні роботи. Гравери легкі та зручні для точних операцій, прямі шліфувальні машини потужні і використовують міцне і жорстке оснащення з 6-міліметровим хвостовиком, що дозволяє виконувати грубі роботи.
Потужність не має принципового значення, оскільки оснащення малого діаметру не створює мотору істотного опору. Але при деяких роботах, що виконуються з малою частотою обертання, потужний двигун краще, оскільки стабільніше утримує обороти і повільніше перегрівається. Так як мотор прямої шліфувальної машини зазвичай уніфікований з мотором кутової шліфмашини, для якої потужність - важливий показник, нестачі у Вт, як правило, немає. Зазвичай прямі шліфувальні машини мають мотор потужністю 500-1000 Вт
Частота обертання до 25000-35000 об / хв. Якщо передбачено електронне регулювання, то нижня межа діапазону близько 10000 об / хв. Високі оберти дозволяють ефективно шліфувати і різати оснасткою невеликого діаметру.
Діаметр цангового патрону зазвичай 6 мм, але іноді може бути і іншим, наприклад, 8 мм.Принцип фіксації такий же, як у ручних фрезерних машин.
Конструкція буває двох типів. У машин з коротким корпусом цанговий затискач розташований безпосередньо на валу двигуна. Такі моделі незамінні у вузькому просторі завдяки своїй компактності, але в деяких випадках роботі буде заважати товстий корпус двигуна. Ще один недолік - під час роботи оснащення додатково навантажує передній підшипник двигуна. Найбільшого поширення набули Прямошлифовальная машини з подовженим корпусом. У них цанговий затискач на окремому валу, який встановлений в двох підшипниках в окремому корпусі і з'єднується з валом двигуна жорсткою муфтою. Передня рукоятка та ж, що і у дрилей. Їїфіксують на шийці корпусу підшипників у будь-якому зручному положенні.
|
Категорія: Електроінструмент | Додав: Y69 (25.02.2010)
|
Переглядів: 1979
|
|